Maneja millor l'Aula digital

Dijous dia 11 d’octubre, farem una sessió pensada perquè, com a estudiant, coneguis les facilitats que hem introduït per a tu, i que t’ajudaran a preparar-te millor a través de les teves assignatures. Apunta-t’hi, és gratis!

En aquest curs 2018-19 hem renovat totalment Aula digital. Ho hem fet després d’escoltar-te a través d’unes enquestes. Hi hem introduït tota una sèrie de canvis que faciliten la teva tasca per continuar aprenent.

Entre les novetats hi trobem un correu intern que facilita la comunicació amb el professorat i una eina que permet la lectura en veu alta de documents que, juntament amb la resta, et mostrarem en una sessió que hem preparat, especialment, per als estudiants i que es durà a terme dijous d’aquesta setmana, dia 11 d’octubre, a les 12 hores, en les aules següents:

A l'aula de videoconferència AV05 de l'edifici Guillem Cifre, campus universitari

A l'aula de videoconferència AV05 de la Seu d’Eivissa i Formentera

A l'aula de videoconferència AV01 de la Seu de Menorca

Assistir en aquest taller és totalment gratuït. Només has d’apuntar-te en aquest formulari d’inscripció.

Data de publicació: Tue Oct 09 12:35:00 CEST 2018

« Torna enrere   -  Arxiu de notícies