Web docent institucional

Un lloc web per al professorat! Hi podràs posar continguts didàctics per usar-los en la teva docència com a recursos per als alumnes.

Des del vicerectorat de Campus Digital i Transmèdia, continuem fent feina en la línia de suport a la innovació docent, i una de les accions és que el professor tingui a la seva disposició un lloc web amb imatge institucional destinat a ubicar continguts didàctics per utilitzar-los com a material per a la seva docència.

Aquest lloc consisteix en un espai d’allotjament web (web hosting) de la Universitat, amb una instal·lació de WordPress, la qual permet publicar informació en format blog i pàgina web que restarà en obert i, per tant, que serà accessible a tota la comunitat d’Internet.

Encara que el professor sigui el responsable de l’edició, de la publicació i de l’actualització, des del Servei de Campus Digital oferim tot el suport tècnic i pedagògic que sigui necessari per tenir-lo i configurar-lo i per preparar i crear els continguts que interessin publicar i posar a disposició de l’alumnat.

Com es pot sol·licitar aquest servei?

En el cas que hi esteu interessats, heu d’emplenar la sol·licitud que trobareu a Gestions i serveis / Sol·licituds /Disponibles/Vicerectorat de Campus Dig. i Transmèdia / Suport web / Web assignatures.

Suport tècnic i pedagògic

Els tècnics de Campus Digital configuraran i crearan el lloc web amb les especificacions determinades a la sol·licitud. Donaran d’alta el professor responsable i li facilitaran totes les eines necessàries per a la gestió i creació de continguts.

S’orientarà el professor en estratègies d’utilització d’aquest espai per fer-ne un bon ús dins la seva docència. A més, es donaran indicacions tant pel que fa a la creació com a la publicació i la distribució d’aquest recurs.

Formació

Amb l’objectiu de conèixer les utilitats dels blogs en situacions educatives i assolir estratègies per dissenyar-los i gestionar-los, Campus Digital, des del seu pla de formació, ofereix el curs Creació de webs docents.

Per saber-ne més

Vídeo promocional del curs