Preguntes Més Freqüents
Aula digital - Activitat - Assistència
Com puc descarregar la llista d'assistència?
Si durant el curs heu programat sessions per registrar l'assistència dels alumnes i voleu obtenir-ne una llista detallada, que especifiqui tant les sessions a les quals han assistit com la puntuació obtinguda, heu de seguir els passos següents:
- Feu clic a la icona d’Assistència.
- Les sessions programades es visualitzaran a la pantalla.
- Per obtenir la llista completa d'assistència dels alumnes, accediu a la pestanya Exporta.
- Grup: podeu seleccionar Tots els participants o només alguns.
- Exporta només els usuaris seleccionats: les opcions són Sí o No.
- Usuaris per exportar: si heu triat Sí al paràmetre anterior, únicament s'exportarà la informació dels alumnes que se seleccionin aquí.
- Identifica l'estudiant per: podeu optar per fer-ho per nom d'usuari i/o adreça electrònica.
- Selecciona totes les sessions: permet determinar que se seleccionin totes les sessions o tan sols algunes.
- Inclou les sessions no realitzades.
- Inclou comentaris.
- Inclou una descripció de la sessió.
- Inici del període i Final del període: aquests ítems permeten determinar l’interval de temps en el qual s’han fet les sessions que es volen visualitzar.
- Format: finalment, seleccionau el format de descàrrega del full de l'assistència i feu clic al botó OK.
- Un cop descarregat el document, obtindreu la llista d'assistència de les sessions programades i registrades que heu seleccionat o, si escau, de totes.
Podreu identificar les sessions registrades mitjançant aquesta icona:
A més, la icona permet accedir a l'acció Modifica l'assistència per fer-hi canvis.
En aquesta secció podreu determinar quina informació voleu que aparegui a la llista:
El format Excel us permetrà modificar el document i adaptar-lo a les vostres necessitats.