Preguntes Més Freqüents

Aula digital - Activitat - Assistència

Com puc descarregar la llista d'assistència?

Si durant el curs heu programat sessions per registrar l'assistència dels alumnes i voleu obtenir-ne una llista detallada, que especifiqui tant les sessions a les quals han assistit com la puntuació obtinguda, heu de seguir els passos següents:

  1. Feu clic a la icona d’Assistència.
  2. Imatge 1

  3. Les sessions programades es visualitzaran a la pantalla.
  4. Imatge 2

    Podreu identificar les sessions registrades mitjançant aquesta icona:

    Imatge 3

    A més, la icona Imatge 3 permet accedir a l'acció Modifica l'assistència per fer-hi canvis.

    Imatge 4

  5. Per obtenir la llista completa d'assistència dels alumnes, accediu a la pestanya Exporta.
  6. En aquesta secció podreu determinar quina informació voleu que aparegui a la llista:

    Imatge 5

    • Grup: podeu seleccionar Tots els participants o només alguns.
    • Exporta només els usuaris seleccionats: les opcions són o No.
    • Usuaris per exportar: si heu triat al paràmetre anterior, únicament s'exportarà la informació dels alumnes que se seleccionin aquí.
    • Identifica l'estudiant per: podeu optar per fer-ho per nom d'usuari i/o adreça electrònica.
    • Selecciona totes les sessions: permet determinar que se seleccionin totes les sessions o tan sols algunes.
    • Inclou les sessions no realitzades.
    • Inclou comentaris.
    • Inclou una descripció de la sessió.
    • Inici del període i Final del període: aquests ítems permeten determinar l’interval de temps en el qual s’han fet les sessions que es volen visualitzar.
    • Format: finalment, seleccionau el format de descàrrega del full de l'assistència i feu clic al botó OK.
    • Imatge 6

  7. Un cop descarregat el document, obtindreu la llista d'assistència de les sessions programades i registrades que heu seleccionat o, si escau, de totes.
  8. El format Excel us permetrà modificar el document i adaptar-lo a les vostres necessitats.

    Imatge 7