Preguntes Més Freqüents

Campus Digital - Comunicació

Què és la missatgeria d'Aula digital i com puc fer-la servir?

Aula digital disposa de l’eina de comunicació interna Missatgeria, a la qual pots accedir des de la barra d’accessos directes.

Aquesta et permet mantenir una comunicació privada amb un altre usuari d’Aula digital, ja sigui alumnat o professorat.

Com a alumne, pots enviar missatges breus a una o diverses persones. Aquesta darrera opció només la tindràs disponible si el professorat ha creat un grup, en el qual t’ha inclòs i en què ha habilitat aquest tipus de comunicació.

Per defecte, l’eina de missatgeria està configurada perquè només les persones que tens com a contactes et puguin escriure. Però pots canviar aquesta configuració i permetre que qualsevol persona de les teves assignatures et pugui enviar missatges.

Com puc afegir algú a contactes?

Pots fer-ho enviant-li una sol·licitud de contacte i esperant que l’accepti, per començar la comunicació entre vosaltres. Pensa que els altres usuaris d’Aula digital també hauran de fer el mateix si volen afegir algú. En tot cas, si  la persona que rep la sol·licitud accepta i afegeix el remitent a contactes, ambdues persones passen automàticament a tenir-se als respectius contactes.

Per afegir una persona a contactes, has de seleccionar una assignatura que comparteixis amb aquella persona; fer visible el menú de navegació, al marge esquerre; seleccionar Participants, on podràs veure la llista de l’alumnat i professorat d’aquella assignatura i elegir la persona a qui vols enviar la sol·licitud.

Per acceptar la sol·licitud de contacte, s’ha d’anar a l’opció de Contactes de missatgeria i fer clic sobre Sol·licituds.

A les sol·licituds de contacte pendents, has de seleccionar la persona remitent i acceptar-ne la sol·licitud, i tot d'una s'afegeix tant als teus contactes com als seus.

A partir d’aquest moment, ja podeu comunicar-vos seguint les pautes comunes de qualsevol sistema de missatgeria convencional.

Manual: Eina de comunicació. Missatgeria