Escoltar

Preguntes Més Freqüents

Campus Digital - Comunicació

Com puc estar al dia de les novetats de les meves assignatures a Aula digital?

Teniu diverses opcions per estar al dia de les novetats a les vostres assignatures. A continuació, us oferim una breu descripció de les diferents possibilitats.

Portal Estudiant el meu espai personal - Aula digital (https://alu.uib.cat/)

Al vostre espai personal d’estudiant, trobareu un apartat de notificacions d’Aula digital que recull els missatges nous del fòrum, del correu i d’altres.

Bloc activitat recent

A cada assignatura teniu un bloc, al lateral dret, que us informa de l’activitat que s’ha produït des de la darrera vegada que vàreu accedir al curs.

Recull de notificacions

A la barra superior trobareu la icona que us indica els avisos nous que teniu. Heu de fer clic sobre la icona de «vist», que se us mostra a la imatge següent, una vegada us heu posat al dia. Aquestes notificacions i avisos són els mateixos que se us mostraran al vostre espai personal d’estudiant (https://alu.uib.cat/).

La icona del sobre us indicarà els missatges nous de correu.

A la icona de diàleg trobareu les sol·licituds de contacte o els missatges d’aquesta eina

Notificacions al correu institucional

Rebreu còpia o avís dels missatges dels fòrum als quals estau subscrits, dels correus nous i dels de missatgeria, al correu que tingueu al vostre perfil d’Aula digital.

Per rebre còpia dels missatges dels fòrums, comprovau primer de tot el correu que teniu al perfil i després si estau subscrits al fòrum. En cas de no estar-hi, us hi podeu subscriure des de l'enllaç següent:

Podeu accedir a més opcions des del menú Preferències del vostre perfil:

Podeu controlar què rebre des de la pantalla de preferències de les notificacions.

Notificacions a l’app

Amb l’aplicació tindreu els avisos al vostre dispositiu mòbil:

Equip de supervivència