Experiències docents
-
Avantatges i inconvenients de l'aplicació de la pedagogia inversa en els estudis de grau de Dret Catalina Pons-Estel
-
Cap un aprenentatge actiu, creatiu i en equip Paula M. Aguiló Segura
-
Ensenyament invertit amb blog i mini exàmens Santiago José Cavanillas Múgica
-
Entrenant parlar en públic. Instruccions per perdre'n la por. Experiència docent en infermeria i fisioteràpia Antonia Pades
-
friendlYnvest Antonio González Trujillo
-
Guanya la partida a l'assignatura! Adrià Muntaner Mas
-
Implementació dels set principis de bones pràctiques a educació per a un curs d'estructures a través de "Flipped Classroom" i altres propostes Carlos Ribas
-
Implementació i avaluació d'una game - based learning activity per fomentar la participació i l'aprenentatge a l'aula. Experiències a Grau i Postgrau Joan Ribot
-
Les tutories entre iguals com a eina d'aprenentatge cooperatiu Lucía Buil Legaz
-
Ludificació a l'aula: quin és el teu trastorn del llenguatge? Lucía Buil Legaz
-
Ludificació a la docència universitària Amanda Far Morabito
-
Ludificació amb Moodle Adelaida Delgado
-
Prescripció de recursos digitals en salut #recetalink Josune Salinas Bueno
-
Seguiment de l'assoliment de la competència de parlar en públic Maria Sard
-
(Una aproximació a) La classe invertida (Flipped Classroom) a Àlgebra Abstracta II Biel Cardona Juanals
-
Utilització de jocs seriosos en la impartició de docència Antonia Mas / Antoni Mesquida
-
Presentacions orals: proposta metodològica d'aprenentatge i avaluació formativa Jaume Ramis