Itineraris flexibles d'aprenentatge en l'assignatura Educació Física i Hàbits Saludables

Foto de l'autor d'aquesta experiéncia

Aquesta experiència docent que us presentam s'emmarca dins l’assignatura Educació Física i Hàbits Saludables, del grau d'Educació Primària.

Els objectius principals n'han estat ludificar les classes teòriques a través de reptes i transformar la manera d'avaluar les competències adquirides pels estudiants.

Durant les classes teòriques es varen introduir de manera breu els descansos actius i els reptes motors; també s’hi varen emprar diferents recursos digitals per maximitzar-hi la participació dels alumnes.

Així mateix, s’hi ha utilitzat un sistema d'avaluació basat en els itineraris flexibles d'aprenentatge. Aquesta metodologia permet que l'alumne tingui llibertat per seleccionar una gran part dels elements de qualificació, i, per tant, per decidir en certa manera com serà avaluat.

Els resultats d'aquest compendi d'estratègies han estat valorats de manera molt positiva a les enquestes d'avaluació que han completat els alumnes.

Per això, i moltes altres coses, us animam a escoltar la nostra ponència!

ParticipantsAdrià Muntaner Mas, Pere Antoni Borràs Rotger, Aina Maria Galmés Panadés

Estratègia: proves d’avaluació no presencial

Data de presentació: abril de 2021, a les III Jornades d’Experiències Docents