Preguntes Més Frequents
Aula digital - Eines de comunicació
Com puc gestionar la subscripció dels participants a un fòrum?
Tots els fòrums permeten gestionar la subscripció dels participants, alumnes i professors; per fer-ho heu d’entrar dins el fòrum creat i elegir l'opció Subscripcions del menú de gestió.
Una vegada seleccionada, podreu elegir-ne les diferents opcions:
- Voluntària: el participant decideix si vol està subscrit al fòrum
- Obligatòria: el participant està subscrit forçosament al fòrum
- Automàtica: el participant hi està subscrit per defecte, però ho podrà cancel·lar si així ho vol
El fòrum general, per defecte, té subscripció automàtica, però els altres fòrums, que podeu crear, la tindran voluntària. Per això, us recomanam que comproveu la subscripció que tenen els vostres fòrums.
Cal dir que, si el vostre Fòrum general no té participants subscrits o si compartiu l’assignatura amb altres professors i no voleu que rebin les notificacions dels correus que escriviu als vostres alumnes, podeu seleccionar l’opció Mostra/edita els subscriptors, que trobareu a la rodeta dentada esmentada abans, i que us permetrà eliminar o afegir nous participants.
Les passes a seguir, si hi voleu incorporar tots els vostres alumnes, són seleccionar-los i clicar Afegeix; una vegada afegits clicar sobre el botó Finalitza la gestió de les subscripcions. En cas contrari, haureu de clicar sobre Suprimeix.