Una activitat docent dos en u: aprendre anglès i dret laboral per a la gestió hotelera

Foto de l'autor d'aquesta experiéncia

El semestre passat vàrem aplicar un projecte d'innovació docent a les assignatures d'Anglès per a Directius i Relacions Laborals en el Sector Hoteler del grau de Direcció Hotelera de l'Escola Universitària d'Hoteleria de les Illes Balears.

L'objectiu d'aquesta titulació és formar professionals que treballin en el marc de la gestió empresarial en l'àmbit del sector hoteler. Fruit d'aquest propòsit, el projecte pretenia vincular dues de les assignatures previstes per al tercer curs del grau i aplicar les competències lingüístiques adquirides en anglès al contingut de la matèria impartida en relacions laborals.

Per fer-ho, es va dissenyar una activitat que incloïa el plantejament de dos casos pràctics sobre circulació i desplaçament temporal de treballadors en el marc de la Unió Europea que havien de ser resolts per diferents grups d'alumnes. Tot seguit, els alumnes havien de treballar per parelles per comunicar-se aquests resultats entre si en anglès i a través de mitjans telemàtics, adoptant-hi els papers d'assessor jurídic i empresari, i intercanviant‑los-hi.

Participants:

Maria del Mar Crespí Ferriol
Miquel Pomar Amer
Iria María Bello Viruega

Línia temàtica: Experiències docents d'avaluació contínua

Data de presentació: abril de 2022, a les IV Jornades d’Experiències Docents