Recursos de Moodle: qüestionaris per fer jocs de cadenats (breakouts), i H5P per fer cronogrames i presentacions 

Foto de l'autor d'aquesta experiéncia

Volem compartir amb vosaltres l'ús que hem donat a dos recursos de Moodle: els qüestionaris i H5P.

Qui més qui menys ha utilitzat el recurs de qüestionaris per fer exàmens o qüestionaris d'autoavaluació. Nosaltres també l'hem fet servir per ludificar les classes. Concretament, hem adaptat pràctiques i lliuraments de tasques a reptes que els alumnes han d'aconseguir.

D'altra banda, per continuar millorant amb la comunicació amb els alumnes, hem emprat algunes de les diferents possibilitats que ofereix H5P:

  • Amb la línia de temps hem creat un cronograma.
  • Amb el llibre interactiu hem fet la presentació de l'assignatura.
  • Amb el vídeo interactiu hem introduït preguntes de verificació per fixar els conceptes que es veuen a l'assignatura.

Us animam a emprar aquests recursos i d'altres de Moodle de manera creativa per fer més atractiu el procés d'aprenentatge dels nostres alumnes.

Participants:

María Sard Bauzá
Paula Maria Aguiló Segura

Línia temàtica: Transferència de pràctiques metodològiques del confinament a l'etapa de postpandèmia

Data de presentació: abril de 2022, a les IV Jornades d’Experiències Docents