Estratègies per emprar el suport pòdcast com a reforç a l'aprenentatge en la teva assignatura

Foto de l'autor d'aquesta experiéncia

Té alguna utilitat emprar el pòdcast com un component més dins de l'estratègia docent d'una assignatura universitària? Com s'hauria de fer perquè no fos un simple substitut d’allò que ja podem fer a través d'altres eines, com els documents Word, les presentacions PowerPoint, les mateixes classes presencials en si, els vídeos, etc.?

A través de dues experiències diferents, n’analitzo els pros i els contres. També en comparteixo els resultats obtinguts, fins i tot més enllà de la mateixa assignatura per a la qual ho vaig preparar tot originàriament.

La forma de compartir amb vosaltres aquesta experiència també tindrà, òbviament, la seva versió en suport pòdcast.

Participants:

Antonio Fernández Coca

Línia temàtica: Competència digital docent per a la millora de la pràctica educativa

Data de presentació: febrer de 2023, a les V Jornades d’Experiències Docents