Ludificant els pensaments

Foto de l'autor d'aquesta experiéncia

Dins l’assignatura de Pensament i Contextos Educatius Contemporanis, tant del grau d’Educació Infantil com del grau d’Educació Primària, he dut a terme una sèrie d’iniciatives amb l’objectiu d’augmentar la comprensió del contingut i treballar la desafecció dels alumnes per les assignatures de caràcter històric.

En aquest sentit, per treballar els continguts vaig crear uns petits vídeos introductoris de cada tema que s’havien de completar amb una sèrie de lectures. A més, a fi de facilitar la comprensió d’aquestes lectures, vaig inserir àudios explicatius en punts complexos o fonamentals per entendre’n el sentit general.

Finalment, vaig planejar una ludificació basada en la sèrie Merlí per tal de millorar la percepció dels alumnes cap a l’assignatura.

Participants:

Avelina Miquel Lara

Línia temàtica: Competència digital docent per a la millora de la pràctica educativa

Data de presentació: febrer de 2023, a les V Jornades d’Experiències Docents